CLICK CLICK!

Thursday, May 16, 2013

TESTIMONI MATA KABUR

TESTIMONI :::

"Mulanya saya mencari produk untuk kesihatan mata. Alhamdulillah terjumpa iklan Hayat Acai Berry di Harakah, bermakna jumpa produk dan peluang perniagaan. Setelah mengambili 2 kotak, penglihatan saya bertambah baik. Saya boleh membaca kembali huruf yang kecil di jam tangan pada usia setengah abad, Alhamdulillah. Antara pengalaman yang saya lalui semasa mengambil Hayat Acai Berry ini adalah, mata pedih dan berair pada hari 4, 5 dan ke 6 dan beransur kembali kepada biasa. Pada pandangan saya, mata antara pancaindera yang perlu jagaan rapi dan perlu kita kawal penggunaannya dan kerehatannya. InsyaAllah!"
Razali Salleh , Rasah, Negeri Sembilan




DAPATKAN FREE POSTAGE DENGAN PEMBELIAN HAYAT ACAI BERRY 3KOTAK KE ATAS..HUBUNGI PN WANI:012-3218140 SEKARANG..

No comments:

Post a Comment