CLICK CLICK!

Thursday, December 15, 2011

TESTIMONIAL

LAGI TESTIMONI KENCING MANIS
"TESTIMON DARI IBU SAYA SENDIRI,KENCING MANIS NAIK SEHINGGA 21,TERAMAT TINGGI,KAKI MELECET KERANA MEMAKAI KASUT,LAMA KELAMAAN,BERNANAH DAN X KERING2,BERBAGAI JENIS PRODUK DI SYORKAN TETAP TIDAK SERASI,HINGGA SEBULAN YG LEPAS,SY SARANKAN IBU MENGGUNAKAN HAYAT ACAI BERRY,ALHAMDULILLAH,HANYA DENGAN 1 KOTAK PERTAMA,LUKA NANAH DI KAKI MULAI KERING,DAN SEKARANG IBU MASIH AMALKAN HAYAT ACAI BERRY UNTUK MENYEMBUHKAN PENYAKIT KENCING MANIS,SYUKUR,DENGAN IZIN ALLAH,PENYAKIT KENCING MANIS IBU SAYA SEMAKIN KURANG.." SITI HAWA AHMAD 
 
TESTIMONI : "Saya mempunyai penyakit kencing manis yang boleh dikategorikan sebagai kritikal.Raya baru-baru ni, adik saya memberikan dua kotak Hayat Acai Berry memandangkan kaki saya pada waktu itu bernanah akibat melecur. Ini merupakan kali kedua kaki saya berada dalam keaadaan sedemikian. Jika diimbas waktu pertama kali kaki saya mesti dicuci sehingga mengeluarkan darah, peritnya hanya Tuhan saja yang tahu. Tetapi alhamdulillah! selepas makan Hayat Acai Berry yang disarankan oleh adik saya, kaki saya beransur kering hanya dengan kotak pertama sahaja dan tidak sempat melalui azabnya dicuci seperti waktu kali pertama terjadi sebelum ini. Kini saya terus mengamalkannya dan tenaga saya juga semakin meningkat...alhamdulillah!" - Fatimah Bt Hussin, No. 19, Jalan Tanjung, Taman Wangi
Gua Musang, Kelantan
LAWAS DAN TIDAK MENYAKITKAN
baru 2 hari 2 malam ambil HAB kesan yang dirasai ialah pembuangan airbesar dalam sehari melebihi 2 kali dan lancar serta tidak menyakitkan perut...ini feedback dari customer saya...Alhamdulillah ~zaimah zakaria~
Ini adalah rekod kesihatan yg di tunjukkan makcik Tukimah sebagai bukti kesihatan beliau lebih baik semenjak mengamalkan HAB..ALHAMDULILLAH!!
 
Menurut Pn Aini..luka ini asalnya berlubang besar..berlendir.Selepas minum 2 botol HAB..luka ini mengecil dan kian kering.SUBHANALLAH!!
 
BADAN CERGAS
Testimoni :: "Bile nye nak sms no acc bank enck kamal =) ni stok kedua cam dah nak habis jgak...terbaik badan cergas..buat kerja pon tak cepat penat..
Farhan Razak

Mohamad Adam berusia 5 thn mengalami masalah gatal2 sehingga bengkak seluruh badan.Kerap menjalani rawatan sehingga pernah disuntik.Saya syorkan pengambilan acai berry 2 kotak.menurut ibunya selepas minum, bengkak yg dialami sebelum ini agak besar bertukar kepada bentuk yg lebih kecil.setelah 1 1/2 kotak..masalah kegatalan adik Adam hilang serta merta.Bagaimanapun adik Adam masih lagi mengamalkan HAYAT ACAI BERRY.Ibunya sendiri turut membeli 2 ktk..dan menurut Pn Ina..dirinya lebih cergas...bertenaga..terutama bila membuat kerja2 rumah
 

MASALAH KEKEJANGAN
Saya ada seorang pelanggan seorang mak cik yang usianya 75 thn. Beliau mengalami masalah kekejangan ketika tidur malam (org utara cakap TARIK MENGKARONG) & bermasalah ketika hendak duduk tahiyyat akhir ketika solat. alhamdulillah, dengan hanya 1 kotak Hayat Acai Berry, beliau telah merasakan satu kesan balas yang baik dimana masalah kekejangan otot semakin berkurangan dan dapat tidur dengan nyenyak. sekarang makcik tu jadi pelanggan tetap Hayat Acai Berry.
PRODUK YANG KONSISTEN
Testimoni:: "Maaf adik sebelum ni akak amalkan Jus "M" tapi akak tak mampu nak konsisten utk beli produk tu. Nak dijadikan cerita, tauke toko jamu yg akak salu beli Jus "M "tu perkenalkan akak dgn HAB. So akak pon cuba la beli 2 kotak dan minum. Alhamdulillah, akak dpt rasa kesan yg menakjubkan iaitu sakit tulang belikat dan sengal2 badan yg akak deritai selama ini makin sembuh dan rambut akak tidak lg mengalami keguguran. Produk ini akak mampu konsisten dan sudah 14 kotak sy amalkan." Noriah Man Taman Sri GombaK
LAWAS DAN BADAN TAK LETIH
sy makan rase badan x la letih sngt. tp rajin membuang la plak. org umah sy rase lenguh2 bahagian kaki, mungkin proses urat saraf kot. tp dlu dia x leh jalan atas batu yg masaj kaki 2 lepas makan kira ok la bro..nak order lagi 3 kotak...pengakuan En Azrul
MASALAH KETAGIHAN ROKOK BERKURANGAN
'Mal..acaiberry aku dah minum 2 btl..mlm smlm&pg td..tiba2 nafsu aku nak isap rokok bkurang..aku br isap rokok 3 btg..klau x dah lebih 5 btg dah klau msk jam 11 mcm nie..acaiberry nie ada lain skitla..' pengakuan En Fauwaz
Alhamdulillah,seorang lagi pengguna HAB yang mengamalkannya (sekotak) sejak dua minggu lepas datang ke rumah iaitu Abe Hasan dari Pasir Tumboh, Kota Bharu. Tujuan beliau sudah tentu untuk mendapat lagi bekalan HAB ini setelah merasa lebih positif terhadap penyakit yang sedang beliau hadapi iaitu penyakit bengkak kaki. Doktor menasihatkan beliau agar mendapatkan suppliment untuk penyakit beliau tersebut. HAB menjadi pilihan beliau sebagai salah satu ikhtiar. Semoga Allah s.w.t memberikan kesihatan yang baik kepada beliau, Amin!