CLICK CLICK!

Tuesday, September 11, 2012

MAKLUMAN :: sumber dari HQ HAB

Setelah ditangguhkan sekian lama, bermula 20hb September 2012, HQ dengan kerjasama Stokis Negeri akan mula menjalankan 'Operasi Pemutihan' bagi mengeluarkan mana-mana Stokis Parlimen, Stokis DUN dan Stokis Mobile yang kelihatan tidak lagi aktif menjual HAB.
Seperti yang sedia maklum, terma yang terdapat dalam syarat menjadi stokis adalah seperti berikut (rujuk http://www.hayatacaiberry.com/stokis.htm):-
- TIADA jualan terkumpul dalam masa 3 bulan adalah sekurang-kurang 120 kotak untuk Stokis Parlimen.
- TIADA jualan terkumpul dalam masa 3 bulan adalah sekurang-kurang 60 kotak untuk Stokis DUN.
- TIADA jualan ulangan dalam masa 3 bulan untuk Stokis Mobile.

Jika anda masih GAGAL mencapai sasaran diatas namun sentiasa kelihatan berusaha kearah itu (seperti share post yang terdapat dipage atau group di wall masing-masing) maka pertimbangan sewajarnya akan diberikan atas kesungguhan yang dibuat.
Polisi perniagaan di Hayat Network Sdn Bhd adalah mudah, "Membantu mereka yang berusaha".
Jika Rakan Stokis berasa susah dalam memasarkan produk HAB, anda disarankan untuk buat beberapa perkara:
1. Amalkan HAB.
2. Share pengalaman sendiri atau pengguna atau Rakan Stokis lain dengan kawan sepejabat atau jiran setaman/sekampung.
3. Pastikan anda post tentang HAB di wall anda.
Anda boleh share post yang dibuat oleh HQ di group atau post di page Hayat Acai Berry (http://www.facebook.com/HayatAcaiBerry)
4. Lawat page http://www.facebook.com/HayatAcaiBerry setiap hari kerana terdapat pertanyaan dan permintaan dari pelanggan seluruh negara SETIAP HARI.

Apa jua produk atau perkhidmatan yang bagus & baik, jika TIDAK diwar-warkan, maka TIADA siapa yang tahu mengenainya..Mari bersama kita berfikir, kenapa Owner Facebook sendiri meletakkan butang 'share' didalam aplikasi Facebook ini. Mestilah dia juga tahu tentang kelebihan bila sesuatu itu di'share' atau dikongsikan atau diceritakan kepada orang lain.

Hanya satu klik! Itulah pemasaran..SELAMAT BERAMAL!

No comments:

Post a Comment