CLICK CLICK!

Tuesday, March 6, 2012

~PRODUK PELANGSINGAN BADAN BERACUN~

SEMALAM INBOX SAYA TELAH DIPENUHI DENGAN PELBAGAI PERTANYAAN TENTANG PRODUK YANG BERASASKAN ACAI BERRY NAMUN TERDAPAT BAHAN KIMIA "SIBUTRAMINE HYDROCHLORIDE" YANG BERLEBIHAN..ALHAMDULILLAH,UNTUK PENGGUNA PRODUK HAYAT ACAI BERRY,PRODUK HAYAT ACAI BERRY MERUPAKAN 100% BUAH ACAI BERRY DAN TIADA BAHAN PENGAWET SERTA BAHAN KIMIA..DIHARAP PARA PENGGUNA PRODUK HAYAT ACAI BERRY TIDAK MUDAH TERKELIRU..PRODUK KAMI DISAHKAN OLEH KEM.KESIHATAN,HALAL DAN BERSIH..PRODUK KELUARAN MUSLIM KITA.INSYAALLAH SELAMAT DIGUNAKAN SEISI KELUARGA..TERMASUK KANAK-KANAK.. :) SEBARANG KEMUSYKILAN BOLEH HUBUNGI SAYA 

SEDUTAN VIDEO RAMPASAN PRODUK PELANGSINGAN BADAN BERACUN PADA 5/3/2012 YANG LALU.

2 comments:

  1. acai berry katanya ada mngandungi Sibutramine Hydrochloride’ betul ke? sila lihat facebook Dr Zubaidi Hj Ahmad atau blog bliau http://drzubaidi.com/blog sangat menakutkan sbb saya ada ambil produk tersebut dan skrg terus berhenti..takut mmbahayakan nyawa..persoalannya betul ke?

    ReplyDelete
  2. itu produk pelangsingan yang berasaskan buah acai berry,jenama puan boleh lihat didalam video diatas.namun produk tersebut telah dicampuri bahan kimia 'sibutramine hydrochloride" yg berlebihan sehingga mendatangkan bahaya kepada pengguna.

    dan ianya tiada kena mengena dengan produk kami,kerana produk hayat acai berry merupakan produk 100% pati acai berry,tanpa bahan kimia dan pengawet..sangat-sangat semulajadi dari buah acai berry.selamat dan halal.keluaran bumiputera.

    skrg memang banyak produk pelangsingan yang berasaskan acai berry,,produk hayat acai berry merupakan produk yang diklasifikasikan sebagai produk kesihatan dan mendapat kelulusan kementerian kesihatan malaysia..

    ReplyDelete