CLICK CLICK!

Sunday, December 18, 2011

::HAYAT ORAL LIQUID::



HAYAT ORAL LIQUID adalah produk kesihatan dalam bentuk cecair. Produk dalam bentuk cecair ini lebih mudah dihadam dan diterima oleh organ dalaman kita untuk kesan yang pantas dan terbaik. Esktrak dari buah-buahan semulajadi serta herba-herba terpilih yang mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dibawah kategori makanan atau pun ubat tradisional. Dikilangkan di kilang bertaraf GMP dan diyakini Halal dari sudut sumber dan bahan yang digunakan. Hayat Oral Liquid menekankan aspek kualiti dan keselamatan pengguna. Adalah menjadi kewajiban kami, semua produk Hayat Oral Liquid mematuhi piawaian antarabangsa tentang mutu, kualiti kebersihan dan semestinya halal dari sudut syariah.



Produk perkenalan dalam kategori Hayat Oral Liquid adalah Hayat Acai Berry. Kami akan menambah beberapa produk lagi dalam kategori yang sama tidak berapa lama lagi.
ACAI BERRY ::
Para penyelidik antarabangsa telah membuat kajian ke atas lebih dari 1,000 makanan untuk menentukan tahap kandungan antioksidan di dalamnya. Mendahului senarai ialah acaiberi.
Antioksidan menstabilkan radikal bebas, hasil sampingan proses penjanaan tenaga oleh badan kita, yang membahayakan. Radikal bebas boleh merosakan sel tubuh, membuat kolesterol LDL menjadi lebih teruk dan membuat kacau di merata tempat dalam tubuh kita. Tubuh kita tidak mengeluarkan antioksidan, ia memerlukan pelbagai jenis antioksidan yang terkandung dalam makanan untuk membantunya meneutralkan radikal bebas.

sumber: www.drplaces.com

Harga Runcit bagi produk ini hanya RM39 sekotak sahaja. Harga RM44 sekotak bagi mereka di Sabah & Sarawak.

Untuk pembelian 10 kotak Hayat Acaiberry, ada potongan 20%, maknanya RM39 sekotak x 10 kotak = RM390 – (diskaun 20%) = RM312 sahaja!

No comments:

Post a Comment